14 Mayıs 2008 Çarşamba

Müjdeli Haber!

Uzun zamandır bu anı bekliyordum ve sonunda ben de artık işe başlıyorum. 2007 Eylül'den beri kendime uygun bir iş aramakla meşguldüm. Nihayet kendi alanımla ilgili bir işte çalışma fırsatını yakaladım. Neden bu kadar bekledin diyecek olursanız şöyle açıklayabilirim:

Öncelikle üniversiteden yeni mezun olmuş insanda, belli belirsiz bir iş kaygısı ortaya çıkıyor. Daha sonra seçeceğiniz sektör hakkında kararsız olduğunuzu fark ediyorsunuz. Bu durum da doğal olarak zorunlu bir piyasa araştırmasını gerektiriyor. Hangi sektörde çalışmak istediğinize karar vermek, iş görüşmelerine katılmak ve yeterli tecrübe kazanmak bu süreçte önemli faktörlerden. Hatta bazı olumsuz gelişmeler insanı depresyona sokabiliyor. O yüzden mezun olacak arkadaşlara tavsiyem acele etmesinler. Er geç mutlaka kendilerine uygun işi bulacaklardır. Bunun için gerekli olan sadece araştırmak ve girişimci olmak...

Velhasıl, ben de 2,5 - 3 aylık bir sürenin sonunda kendi işimi elde ettim. Artık 20 Mayıs Salı günü benim için milat niteliğinde olacak. Beni bekleyen bir günlük oryantasyondan sonra yaklaşık iki aylık bir staj dönemine gireceğim. Bu süre sonunda gencecik bir yönetici olarak çalışanlar ordusuna resmen katılmış olacağım. Nasıl oldu da bu günlere geldim hala inanamıyorum :) İnşallah hayırlara vesile olur. Darısı diğer bütün iş arayanların başına.

5 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çok sevindim hocam. Hayırlara vesile olması dileklerimle. Blogları aksatmayalım yönetici olduk diye :)

Oğuz Oda dedi ki...

Sağ ol recephilmi. Aksatmamaya çalışırım tabi ama, eskisi gibi fazla vaktim olmayacağı kesin.

Oğuz Oda dedi ki...

Teşekkür ederim Altuğ, darısı sizin de başınıza...

Adsız dedi ki...

Hayırlı, uğurlu olsun. Allah utandırmasın.

Oğuz Oda dedi ki...

Eyvallah dostum, sağ ol.