12 Mayıs 2008 Pazartesi

FIKRA

40 yıl sürecek bir araştırma için 3 astronot uzaya gönderilecekmiş. Bunlardan birisi de Temel'miş. Gitmeden önce bunlara istedikleri bir şeyi yanlarında götürebilecekleri söylenmiş. Birisi "Ben 40 yıllık çikolata istiyorum" demiş. Diğeri "Ben de 40 yıllık süt istiyorum" demiş. Sıra Temel'e geldiğinde "Ben de 40 yıllık sigara istiyorum" demiş.

Bunlara istedikleri verildikten sonra uzaya gönderilmişler. Aradan 40 yıl geçmiş ve dünyaya dönmüşler. Uzay mekiğinden sırayla inmeye başlamışlar. Çikolata isteyen sapasağlam bir vaziyette inmiş. Ardından süt isteyen de aynı şekilde inmiş. Temel inmiş, yüzü gözü şişmiş bitkin bir vaziyette, bekleyenlere dönerek:

- Allah aşkına biriniz bi kibrit versin!

3 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bu Temel fıkralarını gelecek nesillere aktarmak lâzım :)

Oğuz Oda dedi ki...

Kimbilir kim uydurmuş :D Hepsini toplasak koca bir almanak olur herhalde...

уαѕємin... dedi ki...

:))) güzeldi tşkler